In luna iunie, Hello Communication a aniversat sapte ani de existenta, alaturi de colegi, prieteni si parteneri.
Cu acest prilej, a fost anuntat programul Foodcare lansat de Foodwise Marketing – divizia de comunicare dedicata food & drinks. Programul Foodcare isi doreste sa traga un semnal de alarma asupra risipei alimentare. Unul dintre partenerii acestui program este restaurantul La Cantine de Nicolai, care a fost gazda evenimentului.
Cu acest prilej, i-am invitat pe cei prezenti – clienti si membri ai blogosferei sa devina parteneri in acest program, propagand initiativa #itsoktotakeaway, care incurajeaza consumatorii sa ceara la pachet mancarea ramasa in farfurie la restaurant. Oaspetii s-au bucurat de un meniu special creat de Chef Nicolai, acompaniat de vinuri alese.
Marilena Istratescu, Owner si Managing Partner al companiei spune ca in cei sapte ani de existenta, Hello Communication a semnat peste o mie de proiecte, care au dus la reputatia solida de astazi, de specialisti in comunicarea Food & Bev.
Hello Communication inseamna azi, dupa 7 ani de activitate, identificarea de insight-uri relevante, strategie solida si durabila, creatie memorabila, crafting, branding, design, packaging – totul dus la bun sfarsit printr-o structura de implementare cu experienta vasta.
La multi ani, Hello!
Leave A Comment